آزادی ۶ زندانی و جلب رضایت کامل ازاولیا دم ۳ متهم توسط سفیران امام رضا(ع) درورامین

به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون حقوقی خدمت رضوی و کارگروه صلح و سازش و اصلاح ذات البین و همکاری خادمیاران و خیرین شهرستان ورامین و به نیابت از امام رضا(ع)، رضایت کامل اولیا دم ۳ متهم به قتل جلب و ۶ زندانی آزاد شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون حقوقی خدمت رضوی و کارگروه صلح و سازش و اصلاح ذات البین و همکاری خادمیاران و خیرین شهرستان ورامین و به نیابت از امام رضا(ع) رضایت قطعی بدون قید و شرط اولیاء دم مجرم متهم به قتل با وساطت سفیران امام رئوف(ع) گرفته شد.
سید یدالله حسینی رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان ورامین در این خصوص اظهار کرد: با کمک خادمیاران رضوی و خیرین، سومین زندانی متهم به قتل و حکم قصاص، آزاد و رضایت محضری آن به صورت مکتوب گرفته و پس از ۱۱ سال آزاد شد.
وی گفت: این اقدام خیرخواهانه با کمک کارگروه ابداعی صلح و سازش و اصلاح ذات البین که در ورامین تشکیل شده است، انجام شد و با دو طرف پرونده که از خانواده های کم برخوردار و نیازمند بودند گفت و گوهای متعددی انجام گرفت و با جمع آوری کمک های مالی مبلغ دیه پرداخت شد و با توجه به اینکه خانواده مقتول تاکنون به سفر زیارتی امام رضا(ع) مشرف نشده بودند، با کمک خیر زائر حضرت(ع) شدند.

رضایت اولیا دم به شرط خادمی امام رضا(ع)

رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان ورامین با بیان اینکه یک پرونده دیگر به صورت تلفنی انجام شد، گفت: طی ارتباطی که از مشهد تا ورامین انجام گرفت، خانواده نیازمند مقتولی که در شرایط سخت زندگی می کردند با حکم قضایی مبالغی از طریق فضای مجازی، خیرین و خادمیاران رضوی جمع آوری ودرنهایت رضایت اولیا دم جلب شد.
وی با اشاره به رسیدگی به یک پرونده دیگر در آذرماه سال گذشته افزود: دراین خصوص پیگیری های متعددی جهت جلب رضایت انجام شده بوده که نتیجه نداشت و خواهر قاتل نامه ای مبنی بر درخواست کمک از امام رضا(ع) درمضجع شریف انداخته بود که با بررسی های انجام شده و پیگیری های صورت گرفته اعلام رضایت باواسطه نمایندگان حضرت(ع) گرفته شد و باتوجه سختی های که پشت سرگذاشته بودند، هیچ مبلغی جهت اعلام رضایت نگرفتند و تنها شرط آنها خادمی امام رضا(ع) بود که مراحل خادمیاری این خانواده در حال رسیدگی بوده و به سفرزیارتی مشهد نیزاعزام شدند.
حسینی با بیان اینکه در کل این اقدامات مبلغ ۳ میلیارد تومان دیه جمع آوری و تقدیم شد، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶ زندانی با عنایت حضرت(ع) و کمک خیرین و خادمیاران رضوی ورامین آزاد شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آزادی ۶ زندانی و جلب رضایت کامل ازاولیا دم ۳ متهم توسط سفیران امام رضا(ع) درورامین

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

۲ دیدگاه

  1. باسلام خدمت شما عزیزان
    ازشمادرخواست کمک دارم من یه خانم تنهاهستم بایه دختربچه ۴ساله
    خودم توانایی کارکردن ندارم به خاطرعمل کمرم پدرمادرم فوت کردن
    هیچ درامدی ندارم همسرم به خاطرقتل یه افغانی افتاده زندان براش
    اعدام دراومده هیچکسوجوزخدا ندارم کمکم کنه به همه روانداختم ولی
    نتونستم کسی روپیداکنم برام کمک کنه برای رضایت همسرم ازشماخواهش میکنم به خاطرخدابه خاطردخترم کمکم کنیدشماروبه امامرضاقسم میدم تقاضا میکنم کمک کنیدیه روزخوش ندیدیم ازوقت همسرم نیست به پاتون میوفتم کمک کنید😞🙏

    • عرض سلام و ادب لطفا مورد رو در شماره صدای آستان : ۶۶۴۶۶۹۵۸-۰۲۱ اعلام بفرمایید شماره تماس هم در صدای آستان ذکر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *