پویایی فعالیت‌های هنری در مساجد زیر سایه شمس الشموس

کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران با هم افزایی برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت‌های کانون با مساجد و پایگاه های بسیج در تابستان همکاری می کند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران گفت: مساجد و پایگاه های بسیج به ویژه در تابستان باید جایی برای شکوفایی و بالندگی فرهنگی، هنری باشد.

وی اظهار داشت: هم افزایی برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه باید شکل بگیرد و این ارتباط دو سویه برقرار شود تا به هدف مشترک جذب جوانان به خانه امن خدا و گسترش فعالیت‌های مسجد محور برسیم.

مجیدی عنوان کرد: کانون کارآفرینی و اشتغال برای تابستان همکاری خود را باپایگاه شهید روستایی، پایگاه های بسیج مسجد الزهرا (س)، مسجد ابا عبدالله (ع)، مسجد انصار المهدی(عج) و مسجد المهدی(عج) آغاز کرده و با عنایت امام رئوف آمار ثبت نام به حدی بالا بود که برای هرکلاس همزمان دو مربی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد : شرکت در اردوهای جهادی خدمت رضوی در روستاها و جاهای محروم با همراهی مربیان حرفه‌ای و حتی هنرجوهایی که در حال آموزش دیدن هستند یکی دیگر از فعالیتهای پیش روی کانون در تابستان امسال می باشد.

مسئول کارآفرینی و اشتغال در پایان به آغاز دوره جواهردوزی و گلیم بافی همزمان با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این دوره ها در مسجد الزهرا(س) روزهای شنبه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ گلیم بافی، ۱۷ تا ۱۸:۳۰ جواهردوزی برگزار می‌شود که در اولین جلسه با استقبال خوبی روبرو شد و ۴۰ نفر از بانوان در این کلاس ها شرکت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پویایی فعالیت‌های هنری در مساجد زیر سایه شمس الشموس

مطلب پیشنهادی

براتلو: استان تهران ۱۷ هزار خادمیار رضوی دارد/ نوجوانان نیز خادمیار می‌شوند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در جلسه هماهنگی معاونت خادمیاری و گزینش ضمن اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *