برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت در شهرستان پاکدشت

به مناسبت فرا رسیدن هفتمین روز شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه مراسمی در مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان پاکدشت برکزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حسین حاج علی محمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت گفت : به منظور پاسداشت هفتمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت مراسمی به میزبانی خادمیاران رضوی و با حضور مردم ولایی و شهید پرور در مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان پاکدشت برگزار شد.

علی محمدی افزود : در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط خادمیاران رضوی قرائت شده و در ادامه مراسم مداحی و مدیحه سرایی نوسط ذاکرین اهل بیت علیهم السلام دلهای حاضرین را راهی کربلای معلی کرد و عزاداران با سینه زنی یاد و خاطره شهید جمهور را گرامی داشتند . پس از اجرای مدیحه سرایی و عزاداری، گروه سرود دختران پایگاه بسیج خدیجه کبری سلام الله علیها به اجرای سرود پرداختند.

در خاتمه برنامه حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت، طی سخنانی از برگزاری مراسم یادبود شهدای خدمت توسط خادمیاران و حضور مردم عزیز ولایی کشور اسلامی در تشییع وبدرقه این شهدا تقدیر کرد . جوکار در ادامه سخنان خود به خصوصیات شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اشاره کرد و گفت : به لحاظ وضعیت کاری ایشان و خصوصیات ارتباطی ایشان با اقشار مختلف مردم شاهد رویش در طرفداران نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم و این چه عظمت و عزتی بود که خداوند به خادم ملت داد . جوکار دلایل عظمت رئیس جمهور شهید را در سه مورد دانست وگفت : سه دلیل مهم عظمت و عزت شهید آیت الله رئیسی این بود که فعالیت ایشان خدامحور و در راه رضایت پروردگار متعال بود .خدا رسانه آیت الله رئیسی شد، در آستان قدس به محرومین توجه می کرد و تهمت های بدخواهان را به جان می خرید و به فرموده امام خمینی رحمت الله علیه اگر خدمت می کنید چیزی برای خود نخواهید.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار دومین دلیل عظمت وعزت شهید جمهور را خدمت صادقانه به بندگان خدا دانست و به این روایت اشاره کرد که بندگان خدا عیال خداوند هستند و خدمت به خلق عین خدمت به خداوند متعال است و مسئولین از خدمت به مردم خسته نشوند.همچنین در ارتباط خارجی نیز با تلاش شهید آیت الله رئیسی علاقه مندی کشورهای دنیا به ایجاد ارتباط با ایران بیشتر شد چنانچه شاهد عزت و احترام بسیاری از کشورهای دنیا پس از اعلام شهادت رئیس جمهور وهیئت همراه بودیم.

جوکار گفت : ارتباط قلبی و صمیمی با ولایت فقیه و ولایت مداری نیز از دیگر نشانه های بارز شهید جمهور بود.

در پایان امام جمعه شهرستان پاکدشت به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : رئیس جمهور باید چشم وگوشش به صحبتهای آقا باشد و مردم نیز با شرکت گسترده در انتخابات پیش رو فردی را در عیار شهید رئیسی انتخاب کنند، آقای رئیسی جایگاه رئیس جمهوری را تطهیر کرد و کسی انتخاب شود که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت در شهرستان پاکدشت

مطلب پیشنهادی

براتلو: استان تهران ۱۷ هزار خادمیار رضوی دارد/ نوجوانان نیز خادمیار می‌شوند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در جلسه هماهنگی معاونت خادمیاری و گزینش ضمن اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *