برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در مسجد اثنی عشر منطقه ۱۹ تهران

به مناسبت فرا رسیدن هفتمین روز شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان مراسمی در مسجد اثنی عشر منطقه نوزده تهران برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، صادق نوران دبیر کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت : به منظور پاسداشت هفتمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت مراسمی به میزبانی خادمیاران رضوی با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور در مسجد اثنی عشرمنطقه نوزده تهران برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت همزمان با چهارشنبه های امام رضایی بعد از نماز مغرب و عشا با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز شد.

در ابتدا مدیحه سرایی توسط علیرضا مرادی از خادمیاران منطقه در مدح شهدای خدمت صورت گرفت.

بعد از مراسم مداحی، صفر علی براتلو از سخنرانان ویژه مراسم بود و در وصف شهدای خدمت بخصوص محبوبیت شهید رئیسی در نزد مردم بیان کرد، شهید رئیسی وقتی رئیس جمهور میشود دولت را با خزانه خالی تحویل گرفت اما دیدیم که با تلاشهای بی وقفه ایشان تحولاتی شاخص در حوزه اجرایی کشور بوجود آمد.

وی در ادامه افزود، دولت آمریکا از سازمان ملل بخاطر نیمه برافراشتن پرچم سازمان ملل بخاطریاد بود شهید رئیسی شکایت می‌کند که چرا باید رئیس جمهور ایران مورد احترام قرارگیرد زیرا آنان تحمل موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل را ندارند. در دولت ایشان روابط با کشور های منطقه بخصوص عربستان سعودی گسترش پیدا کرد و علیرغم تحریم های ظالمانه فروش نفت بیشتر شد، در حوزه داخلی بسیاری از صنایع تولیدی از حالت رکود به مرحله تولید رسیدند که این امر باعث رونق اقتصادی شد.

در ادامه براتلو نسبت به انجام جهاد تبیین و ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت لازم است مردم با حضور پر شور خود در این امر مهم، توطئه های دشمنان نظام را نقش بر آب کنند. و پیرو تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مرحله از سرنوشت نظام باید با حضور خود تدبیر درستی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوجود آورند.

وی همچنین به بیاناتی از بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت انقلاب اسلامی یک ربوبیت الهی است که خداوند برای بیداری کل جهان ترسیم کرده و با صدور انقلاب به سراسر جهان بیداری ملتها را رغم خواهد زد و اینکه حضرت امام میفرماید انقلاب ایران منحصر به ایران نیست بلکه مربوط به کل جهان است که باید به دست جوانان این انقلاب صادر و پایدار بماندـ

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در پایان افزود ایام انتخابات ایام شب قدر ما میباشد که قبل از اینکه دشمنان توطئه کنند جوانان و ملت عزیز باید آماده باشند و در انتخابات مشارکت کنند تا به جهانیان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند ملت ایران تا پای جان از آرمان های انقلاب پاسداری خواهند کرد.

در هنگام برگزاری مراسم، چایخانه امام رضا (ع) برپا و به مشتاقان آن حضرت خدمات ارائه کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در مسجد اثنی عشر منطقه ۱۹ تهران

مطلب پیشنهادی

برگزاری هیئت خدام‌الرضا منطقه ١٢ در هفتمین روز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش

همزمان با هفتمین روز شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای‌ ایشان مراسم عزاداری هیئت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *