انتخابات شب قدر انقلاب اسلامی

نمره قبولی مردم در تشییع شهدای خدمت با حضور در انتخابات کامل می‌شود. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با جلسه هم اندیشی دبیران کانون های تخصصی، معاونان و ستاد کانون خدمت رضوی با حضور صفرعلی براتلو مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران مطرح شد.

صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی و پراز خیر و برکت حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله ؛ حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت عرض کرد و گفت: زحمات و تلاش های رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی این قدر طاقت فرسا بود که رهبری مدظله العالی دررابطه با ایشان گفتند : رئیسی خستگی را خسته کرد.

وی با اشاره به حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت و نمره قبولی این اتفاق گفت : این نشانه اقتدار کشورمان است، اما کار هنوز تمام نشده کار اصلی مشارکت در انتخابات پیش رو است.

براتلو افزود : باید تلاش کنیم مردم به راه شهید رئیسی رای بدهند و دراین راستا وظیفه شرعی ماست که عملکرد و کارنامه دولت سیزدهم را به مردم معرفی کنیم.

وی از بیانات رهبری مدظله العالی استفاده کرد و گفت : حضرت آقا فرمودند؛ “دلم برای رییسی سوخت”، باید تلاش کنیم این جمله رهبری پرچم دار شود، باید با مردم گفتگو کنیم چرا که دشمنان

دست به دست داده اند تا نتیجه مطلوب برای ایران اسلامی رقم نخورد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ادامه داد: باید دست مخالفین و افراد سود جو را رو کنیم و مردم عزیز ایران را توجیه کنیم، کسی باید در راس کار قرار بگیرد که تابع ولی فقیه باشد، با تدابیر رهبری همسو باشد نه مخالف و ایجاد بحران برای مردم، باید بدانیم اگر مخالف رهبری رای بیاورد یعنی ضعف نظام، باید تلاش کنیم که مردم به افرادی که به این کشور و نظام خسارت می زنند رای ندهند تا پیروز انتخابات نباشند.

وی درپایان گفت: باید کاری کنیم که مردم با معیارهای رهبری به انتخاب اصلح برسند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  انتخابات شب قدر انقلاب اسلامی

مطلب پیشنهادی

برگزاری هیئت خدام‌الرضا منطقه ١٢ در هفتمین روز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش

همزمان با هفتمین روز شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای‌ ایشان مراسم عزاداری هیئت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *