دیدارخادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهدا و ایثارگران

خادمیاران رضوی درمعیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی با جمعی از خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران در نقاط مختلف شهرستان شهریار دیدارکردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت و با همکاری مشترک کانون های محله ای شهرهای امیریه، باغستان و اندیشه در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه های دیدار جداگانه، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدای والامقام، عروجعلی عزتی، محمودفضل الهی، مهدی گیوکی، مجتبی پاشایی، بهلول فلاح نژاد و آزاده جانباز خدمتعلی رضائی واقع در شهرستان شهریار اجرا شد.

خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران رفتند و مورداستقبال آنان قرارگرفتند.

مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداحان اهل بیت(ع)، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان شهریاربود. حسین آژند مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار با تآکیدبراینکه خط دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بیش از پیش درسطح شهرستان شهریارادامه خواهد داشت، افزود: براستی شهدا شمع محفل بشریتند، با عروجشان درس آزادگی، غیرت و شجاعت را به ما آموختند، مردانه از جان گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند .

اینک ما آمده ایم تا نام و یادشان را گرامی و زنده نگه داریم و از کرامات، سجایا و منش پهلوانان بی ادعا و عارفان حق شناس در محضر خانواده های معظم شان بهره مندشویم.

انتهای پیام/خبرنگار علی محرابی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدارخادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهدا و ایثارگران

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *