مراسم روز بزرگداشت شهدا در کنار شهید گمنام

مراسم روز بزرگداشت شهدا در دبیرستان رهروان امام(ره) شهرک آپادانا در معیت پرچم متبرک رضوی و با حضور مدیران، خادمیاران رضوی، دانش آموزان و استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۵ تهران با تبریک روز گرامیداشت شهدا گفت: پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف داشته به برکت خون شهدا بوده و امنیت و استقلال کشور مدیون خون شهدای گرانقدر است.
وی بیان کرد: مراسم بزرگداشت روز شهدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان شروع شد و در ادامه سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و همخوانی خادمیاران و حاضران به صورت ایستاده که غرور و استقامت را تداعی می کرد اجرا شد. سپس استقبال از شهید گمنام ۱۸ ساله که در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود با حضور خادمیاران و در معیت پرچم متبرک رضوی با فضایی معنوی برگزار شد.


جان نثار خاطر نشان کرد: در این مراسم معنوی و متبرک تعدادی از مدیران ارشد استان و منطقه ۵ تهران از جمله، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان تهران، مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، فرمانده پایگاه عمار یاسر غرب استان تهران، مدیر بنیاد شهید و امور ایثار گران منطقه پنج، خواهر شهید جهان آرا و شهردار منطقه ۵ حضور داشتند.
در ادامه برنامه نماهنگ زیبایی توسط اسماعیل بری اجرا و نظری نیا مجری برنامه، قطعه احساسی و پر شوری را دکلمه کرد.


اسحاق کریمی مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان تهران در سخنانی خاطر نشان کرد: روز شهید، روزی است که مقاومت و رشادت شهدا در برابر استکبار جهانی، اسرائیل غاصب، ثبات، امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آورد.
وی گفت: شهدا در حفظ پرچم و نظام جمهوری اسلامی از جان با ارزش خود گذشتند و خون شهدا در جنگی که ۴۲ کشور حامی کشور عراق بود، باعث پیروزی کشور شد.
در انتهای مراسم گروه تواشیح شمس الهدی قطعه ای را اجرا کرد و شهید گمنام روی دوش دانش آموزان نوجوان بدرقه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مراسم روز بزرگداشت شهدا در کنار شهید گمنام

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *