خدمت رسانی خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران با همراهی خیرین و یاوران رضوی به محرومان و نیازمندان ساکن در محلات این منطقه ادامه دارد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسئول کانون عمومی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران از بر پایی کلاس های آموزش اول ابتدایی و ریاضی برای دانش آموزان کم برخوردار و تحت پوشش همراه با برگزاری مسابقه و جشن مباهله در مسجد قائمیه محله هرندی خبر داد.
حمیدی از برگزاری کلاس آموزش هنر و محفل انس با قرآن کریم برای بانوان در مسجد الزهرا محله پانزده خرداد خبر داد و گفت با همیاری یاوران رضوی و همکاری خادمیاران ۸۸ جلد کتاب به کتابخانه مسجد آیت الله کاشانی محله پامنار اهداء شد، همچنین کلاس آموزش قرآن کریم برای بانوان در این کتابخانه باهمکاری خادمیاران برگزار می شود.
مسئول کانون عمومی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران از تداوم خدمت رسانی خادمیاران رضوی به محرومان خبر داد و از تامین هزینه شیر خشک برای نوزاد، توزیع بسته های معیشتی و پرداخت هزینه درمان یکی از افراد کم برخوردار در این منطقه با همکاری خادمیاران سلامت را از اقدامات انجام شده بر شمرد. به گفته حمیدی این خدمات با همکاری خادمیاران کانون های تخصصی کتاب و کتابخوانی،تعلیم و تربیت،سلامت و قرآن منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون ریال از محل نذورات و کمک های خیرین به محرومان ارائه شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خدمت رسانی خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران با همراهی خیرین و یاوران رضوی به محرومان و نیازمندان ساکن در محلات این منطقه ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان توسط کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، با هدف بهبود دسترسی مردم اقدام به خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *