برگزاری دعای عرفه با حضور خادمیاران رضوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

همزمان با روز عرفه، مسجد امام حسن مجتبی(ع) در منطقه نوزده تهران میزبان خادمیاران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) بود که با حضور در این مکان مقدس، دعای عرفه را زمزمه کرده و با پروردگار خویش راز و نیاز کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، دعای عرفه مناجاتی عمیق و پرمغز است که امام حسین (ع) در روز عرفه (نهم ذی‌الحجه) در صحرای عرفات خواندند. این دعا که به عنوان یکی از پرمحتواترین دعاهای شیعه شناخته می‌شود، دربردارنده‌ی مفاهیم عمیق و عرفانی در باب شناخت خداوند، عظمت خلقت، جایگاه انسان در هستی، طلب مغفرت و آمرزش، دعا برای رفع مشکلات و نیایش برای نیل به سعادت ابدی است.

محمد ساریجلو مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در این رابطه گفت: این مراسم معنوی به همت خادمیاران منطقه و با همکاری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله عبدل آباد برگزار شد و فضایی روحانی و عطرآگین از عبودیت و عشق به خاندان معصومین (ع) را برای شرکت کنندگان رقم زد.

وی در پایان افزود: برگزاری این مراسم معنوی، بار دیگر یاد و خاطره امام حسین (ع) و یاران باوفایش را در اذهان زنده کرد و فرصتی برای عاشقان مکتب عاشورا فراهم نمود تا با حضور در این محفل نورانی، با قرائت دعای عرفه و توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع)، از خداوند منان طلب مغفرت و استجابت دعا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دعای عرفه با حضور خادمیاران رضوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

مطلب پیشنهادی

زائر اولی‌های منطقه ۲۱ تهران به مشهد مقدس رفتند

جمعی از زائر اولی‌ها، افراد ‌سالمند و کم‌توان منطقه ۲۱ تهران در ایام دهه امامت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *