اطعام مومنین توسط خادمان رضوی منطقه ۱۴ تهران در روز غدیر

سفیران حضرت رضا(ع) در منطقه دارالمومنین در عید مبارک غدیر با تهیه ۸۰۰ پرس غذا و اطعام مومنین به سفارش مولای خود حضرت ثامن‌الحجج(ع) جامه عمل پوشاندند.

به گزارش آستان‌نیوز از تهران، سیدمحمدحسین میرعبدالحق مسئول کانون‌های محله‌ای منطقه دارالمومنین در خبری اعلام‌ کرد: خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ در عید بزرگ‌ غدیر کوشیدند به فرمایش حضرت امام رئوف که فرمودند: هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد؛ در حد بضاعت عمل کنند و در ابلاغ پیام غدیر سهیم شوند.

میرعبدالحق با اشاره به اهمیت و ضرورت اطعام علوی در عید ولایت افزود: بنا به روایات ساده‌ترین، موثرترین و در دسترس‌ترین راهکار برای معرفی واقعه غدیر و انتشار پیام آن اطعام است. از همین رو خادمیاران منطقه دارالمومنین با نیت تبلیغ ولایت مطلقه امیرالمومنین در روز عید اهتمام ورزیدند و در حسینیه معظم حضرت علی اصغر(س) گرد هم‌ آمدند و ۸۰۰ پرس غذا تهیه و در میام مومنین احسان‌پذیر منطقه توزیع کردند.

وی در ادامه گفت: این عمل خداپسندانه با حضور ۲۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی انجام شد و مبلغ ۴۷۰میلیون ریال اهدایی خادمیاران، یاوران و خیرین بابت آن هزینه شد.

مسئول کانون‌های محله‌ای منطقه دارالمومنین همچنین اظهار داشت: کانون‌ خدمت رضوی منطقه ۱۴ در میهمانی ده کیلومتری عید غدیر هم با برپایی موکب هیئت شریف خدام الرضا(ع) میزبان مردم عزیز تهران بود و از عاشقان و دلدادگان مولای متقیان و خاندان آل‌الله پذیرایی به عمل آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اطعام مومنین توسط خادمان رضوی منطقه ۱۴ تهران در روز غدیر

مطلب پیشنهادی

آغاز به کار پایگاه تابستانی مسجد میثم با مربی‌گری خادمیاران رضوی

پایگاه تابستانی مسجد میثم به منظور برگزاری کلاس‌های تابستانی با مربی‌گری خادمیاران رضوی در منطقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *