برگزاری دعای عرفه با حضور خادمیاران رضوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

همزمان با روز عرفه، مسجد امام حسن مجتبی(ع) در منطقه نوزده تهران میزبان خادمیاران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) بود که با حضور در این مکان مقدس، دعای عرفه را زمزمه کرده و با پروردگار خویش راز و نیاز کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، دعای عرفه مناجاتی عمیق و پرمغز است که امام حسین (ع) در روز عرفه (نهم ذی‌الحجه) در صحرای عرفات خواندند. این دعا که به عنوان یکی از پرمحتواترین دعاهای شیعه شناخته می‌شود، دربردارنده‌ی مفاهیم عمیق و عرفانی در باب شناخت خداوند، عظمت خلقت، جایگاه انسان در هستی، طلب مغفرت و آمرزش، دعا برای رفع مشکلات و نیایش برای نیل به سعادت ابدی است.

محمد ساریجلو مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در این رابطه گفت: این مراسم معنوی به همت خادمیاران منطقه و با همکاری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله عبدل آباد برگزار شد و فضایی روحانی و عطرآگین از عبودیت و عشق به خاندان معصومین (ع) را برای شرکت کنندگان رقم زد.

وی در پایان افزود: برگزاری این مراسم معنوی، بار دیگر یاد و خاطره امام حسین (ع) و یاران باوفایش را در اذهان زنده کرد و فرصتی برای عاشقان مکتب عاشورا فراهم نمود تا با حضور در این محفل نورانی، با قرائت دعای عرفه و توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع)، از خداوند منان طلب مغفرت و استجابت دعا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دعای عرفه با حضور خادمیاران رضوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

مطلب پیشنهادی

خدمت‌رسانی حقوقدانان رضوی در ایستگاه‌های منتخب مترو

حقوقدانان کانون حقوقی منطقه ۱۴ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *