تجدید میثاق

پرچم داران ارزش های رضوی در نشست برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت
جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ، دبیران و مسؤلان کانون های استان و شهرستان های تهران برگزار شد.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای استان تهران، نشست برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی ،دبیران و مسولان کانون های استان و شهرستان های تهران در راستای مردمی تر شدن برنامه های دهه کرامت برگزار شد.
صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در این نشست در رابطه با اهمیت دهه کرامت اظهارداشت:محوری ترین فعالیت کانون های خدمت رضوی در این دهه، مردمی بودن و ترویج فرهنگ و سیره رضوی است و تعامل با افراد جامعه و خدمت رسانی به محرومین سرلوحه فعالیت‌ها باید در نظر گرفته شود.
وی گفت:دهه کرامت یک فرصت طلایی است که باید به بهترین نحو از آن برای خدمت به مردم و محرومین استفاده شود.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه به برخی از برنامه های اجرایی این دهه اشاره کرد: برنامه‌هایی نظیر مسابقه کتابخوانی با جوایز ویژه و ارزنده ،آزادسازی زندانیان،برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در میادین بزرگ هر منطقه و شهرستان، اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس،برپایی اردوی ۱۰۰۰ نفری دانش آموزان بعد از امتحانات ،برگزاری مراسم های خاص در آستان امامزادگان هر منطقه و شهرستان ،نمونه‌های خدمت در این دهه است.
براتلو تاکید کرد:در همه مراسم ها ،شان و مقام امام رضا (ع) حفظ شود و هماهنگی بین اجرای مراسم های دهه کرامت مناطق با استان در نظر گرفته شود و روز میلاد امام رئوف هیچ منطقه ای به صورت جداگانه برنامه ای نداشته و همه مناطق در برنامه جشن استان شرکت کنند.
وی همچنین به اهمیت معرفی و شناسایی زائر اولی ها اشاره کرد و از مسئولان در خواست کرد با خیرین و ارگانهای نظیر بانک و.. جهت استفاده از زائرسراها و خدمات آنها نشستی داشته باشند.
حجت‌الاسلام میر شاه ولد مسئول کانون تبلیغی و دینی گفت: هدف همه ما در محضر خداوند و امام رضا علیه السلام آشنا کردن مردم با فرهنگ رضوی است ، این ماموریت و وظیفه اولیه ماست و یک فرصت طلایی برای فعالیت‌ و حرکت‌های تاثیر گذار است.

 

 

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجدید میثاق

مطلب پیشنهادی

نشست ستاد برگزاری دهه کرامت در شهرستان قرچک به میزبانی امام جمعه شهرستان

جلسه مشترک بین شورای فرهنگ عمومی و دفتر کانون خدمت رضوی با میزبانی امام جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *