به همت خادمیاران رضوی انجام می شود؛ ده شب اول محرم دیدار با ده خانواده شهید در منطقه ۱۰ تهران

خادمیاران رضوی منطقه۱۰ تهران در شب سوم محرم و در ادامه طرح دیدار با ده خانواده شهید در ده شب اول محرم به دیدار خانواده شهید محسن صباغ زاده رفتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران رضوی و کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۰ با اجرای طرح دیدار با ده خانواده شهید در ده شب اول محرم به دیدار خانواده شهدای این منطقه می روند.در سومین شب محرم خادمیاران رضوی به دیدارخانواده شهید محسن صباغ زاده رفتند و از ایثار و رشادت های این شهید ایران اسلامی تجلیل کردند.
این دیدار با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید،سپس با مداحی و ذکر مصایب سالار شهیدان حال و هوای این دیدار رنگ و بوی دیگری گرفت، خانواده شهید والامقام پس از شنیدن نام سالار شهیدان همه بی اختیار می گریستند و با تیمن و تبرک جستن به پرچم متبرک حرم رضوی دلهایشان را راهی حرم امام مهربانی(ع) کردند.


در این دیدار مادر شهید محسن صباغ زاده با تشکر از حضور خادمیاران رضوی و پرچم متبرک رضوی در منزلش از اینکه محرم امسال را با یاد فرزند شهیدش در کنار پرچم امام رضا(ع) شروع کرده شکر خداوند را به جای آورد و گفت: محسن ۱۸ سال داشت و بسیار مهربان بود، او در سال آخر دبیرستان مشغول به تحصیل بود که به درجه رفیع شهادت نائل گردید. محسن بسیار مهربان و اهل نماز وقاری قرآن بود و احترام زیادی برای پدر و مادرقائل بود.
شهید محسن صباغ زاده از سن پانزده سالگی به عنوان قاری قرآن در مسجد محل فعالیت داشت و به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شد،سرانجام سال ۱۳۶۷ درحالیکه تنها هجده سال داشت به عنوان تخرببچی در منطقه دربندی خان عراق شربت شهادت را نوشید و به صف مجاهدان همیشه زنده تاریخ پیوست.
خادمیاران رضوی با هدیه ای همراه متبرکات رضوی به مادر شهید صباغ زاده اهداء نمودند و از صبر و ایستادگی این مادر شهید قدر دانی کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی انجام می شود؛ ده شب اول محرم دیدار با ده خانواده شهید در منطقه ۱۰ تهران

مطلب پیشنهادی

در چهارشنبه امام رضایی در منطقه ۲۱ برگزار شد: کارگاه آموزشی طرحواره های ناسازگار اولیه

کارگاه آموزشی با موضوع “مبانی و مفاهیم طرحواره های ناسازگار اولیه” در چهارشنبه امام رضایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *