«۱۰ شب، ۱۰ شهید» عنوان برنامه دیدار خادمیاران رضوی منطقه ده تهران با خانواده معزز شهدای دفاع مقدس در ایام محرم

در ایام محرم خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ با خانواده گرامی شهید دفاع مقدس محمدعلی صادقی دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۰، خادمیاران رضوی در روز شنبه هشتم مرداد همزمان با دومین شب محرم به دیدار خانواده شهید محمدعلی صادقی نائل شدند.
در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد و با ادای احترام به سرور و سالار شهیدان و پس از خواندن زیارت عاشورا، مراسم با صلوات خاصه امام رضا علیه السلام ادامه یافت.
خانواده شهید والامقام پس از شنیدن نام سالار شهیدان و همچنین رویت پرچم متبرک آستان قدس رضوی اشک عشق در چشمانشان حلقه زده و بی اختیار گریستند.
وقتی با خانواده آن شهید بزرگوار صحبت شد از فضائل اخلاقی این نوجوان شهید گفته شد و از خصوصیات اخلاقی ایشان که ارادت ویژه ای به امام رضا(ع) و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) داشت.
برادر شهید از فضایل محمدعلی شهید اینطور نقل کرد که او احترام زیادی برای پدر و مادر و برادران و خواهرانش قائل بود.
مادر شهید که ماه محرم امسال را با یاد فرزند شهیدش در کنار پرچم امام رضا(ع) شروع کرد درباره او چنین گفت: محمد علی ۱۶ سال داشت و در مقطع سوم راهنمایی مشغول به تحصیل بود که دفاع از میهن را به کلاس درس ترجیح داد و دو بار به جبهه های حق علیه باطل شتافت و آنقدر شوق رفتن داشت و آرزوی شهادت می کرد که سرانجام به آرزوی خود دست یافت.
محمدعلی صادقی نوجوان ۱۶ ساله ای که برای دومین بار به جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرد در سال ۱۳۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان این مراسم متبرکات رضوی از جمله فرش و نمک متبرکه امام رضا(ع) و همچنین هدایایی از طرف سرهنگ گودرزی رئیس محترم کلانتری ۱۱۱ هفت چنار و جناب مهندس ناصری رئیس واحد اجتماعی شهرداری ناحیه ۱ منطقه ۱۰ تهران به خانواده این شهید تقدیم شد.

لازم به ذکر است که دیدار از خانواده معظم و معرز شهدا از اول تا دهم محرم ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  «۱۰ شب، ۱۰ شهید» عنوان برنامه دیدار خادمیاران رضوی منطقه ده تهران با خانواده معزز شهدای دفاع مقدس در ایام محرم

مطلب پیشنهادی

خادمیاران منطقه ۶ تهران در کنار خانواده های نیازمند

کرامت رضوی شامل حال نیازمندان منطقه ۶ تهران شد. به گزارش شبکه خادمان رسانه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *