کافه همدلی/ برپایی جشن و پذیرایی از مهمانان با منوی جذاب

بیش از ۱۰۰ خانواده در غرب تهران امروز جشن کافه همدلی برای غدیر را برگزار کردند و خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران نیز با برپایی چایخانه حضرتی میزبان مهمانان این جشن ویژه بودند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، تعدادی از نوجوانان و کودکان دبستانی به همراه اعضای خانواده هایشان با راه اندازی پویش‌های مختلف، جشن کافه همدلی برای غدیر را به عشق امیرالمومنین علی(ع) برپا کردند.

جشن کافه همدلی شامل سه بخش کلی بود، بخش پذیرایی با نذوراتی است که این پسربچه‌ها با تلاش خود تهیه کرده اند و برای این بخش منویی طراحی کرده اند و در این منو چیز‌هایی که فکر کرده اند مورد پسندتر است و توان مالی تهیه آن را دارند، گنجانده اند، بخش دیگر یک سری پویش شامل نذر اسباب بازی، غذای حضرتی و پویش محله پدری است.

منوی کافه شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم و خوراکی‌هایی بود که در قسمت هزینه نوشته شده بود «مهمون امام مهربون‌مون هستید» و همین موارد باعث استقبال بی‌نظیر مردم در بوستان انارستان شده بود.

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام در کنار نوجوانان پذیرای مهمانان بودند و در شب میلاد امام هادی(ع) با همخوانی صلوات خاصه راس ساعت عاشقی حس و حال خاصی به جشن بخشیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  کافه همدلی/ برپایی جشن و پذیرایی از مهمانان با منوی جذاب

مطلب پیشنهادی

برگزاری کارگاه آموزشی زبان عربی و مهارت‌های زندگی در چهارشنبه امام رضایی

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در چهارشنبه امام‌رضایی دوره آموزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *