پویش من غدیری هستم خدمتی متفاوت/ خدمتی متفاوت از خادمان رسانه‌ای رضوی استان تهران

به مناسبت آغاز دهه پرنور ولایت و عید بزرگ امامت خدمتی متفاوت از کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با مشارکت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران رقم خورد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، احمد زمردی دبیر کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر خم و دهه ولایت و امامت گفت :عید غدیر روز ۱۸ ذی‌الحجه و از بزرگ‌ترین اعیاد شیعه است که در آن امام علی(ع) به جانشینی پیامبر(ص) منصوب شده است.

زمردی به حدیثی از از امام رضا علیه السلام اشاره کرد: امام رضا (ع) فرمودند:روز غدیر در میان اهل آسمان مشهورتر است تا میان اهل زمین… اگر مردم ارزش این روز را می‌دانستند، بی‌تردید فرشتگان در هر روز ده بار با آنان مصافحه می‌‏کردند.

وی با توجه به اهمیت و گرامیداشت این روز به دلیل انتساب حضرت علی بن ابی طالب (ع) به عنوان وصی و جانشین بلافصل حضرت محمد (ص) است، زیرا امامت را به وجود آورد و ادامه راه رسالت بود گفت : به همین دلیل و ترویج فرهنگ غدیر ؛پروفایل بانام امیرالمؤمنین را طراحی تا با تغییر پروفایل با عکس مد نظر به جمع غدیری ها بپیوندند.

دبیر کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی استان تهران عنوان کرد: علاقه مندان می توانند جهت مزین کردن تصاویر پروفایل پیام رسان های خود باارسال عکس مربوطه به آی دی زیر اقدام کنید.

@helma_113

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پویش من غدیری هستم خدمتی متفاوت/ خدمتی متفاوت از خادمان رسانه‌ای رضوی استان تهران

مطلب پیشنهادی

خدمت‌رسانی حقوقدانان رضوی در ایستگاه‌های منتخب مترو

حقوقدانان کانون حقوقی منطقه ۱۴ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *