محفل معنوی هیئت خدام الرضا(ع) در منطقه ۱۴ تهران برگزار شد

خادمیاران منطقه ١۴ تهران، طبق قرار هر ماهه و به نیت امام رضا(ع) در هشتمین روز از ماه جدید قمری در هیأت خدام الرضا(ع) دور هم جمع شدند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران رضوی و دلدادگان امام رئوف(ع) در منطقه ١۴ تهران در قراری دیگر، هشتم ماه ربیع الثانی، در قالب هیأتی تحت عنوان خدام الرضا(ع) دور هم جمع شدند و محفلی معنوی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کردند.

در این مراسم که همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد امام محمدتقی(ع) از نماز مغرب و عشا شروع شد، در ابتدا یکی از خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی منطقه آیاتی از قرآن را تلاوت کرده و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی به سخنرانی پرداختند.
پس از آن حاضرین از مداحی توسط مادحین منطقه در مدح اهل بیت و امام حسن عسکری(ع) و همچنین رزمندگان اسلام (به سبک روان‌خوانی و دکلمه) بهرمند شدند.
در راستای روال هیأت مبنی بر ارائه گزارش عملکرد توسط کانون های خدمت رضوی منطقه، خادمیار کانون مشاوره و مددکاری منطقه آقای مردانی، گزارش مختصری از عملکرد و پیشنهادات کانون برای ارائه مشاوره رایگان به زوج هایی که قصد فرزند آوری دارند را ارائه نمودند.
همزمان با ساعت ۲۰، قرار عاشقی سفیران پرچم متبرک رضوی خادمیاران وارد مراسم شدند و پس از عرض ارادت به ساحت امام رئوف(ع)، با خواندن شعر معروف “ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم” دل های حاضرین را راهی صحن و سرای امام مهربانی ها، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کردند.
در حین برگزاری مراسم از حاضرین با چایی پذیرایی به عمل آمد و در پایان همگی مهمان سفره کرامت رضوی بودند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  محفل معنوی هیئت خدام الرضا(ع) در منطقه ۱۴ تهران برگزار شد

مطلب پیشنهادی

اهدای شاخه گل توسط خادمیاران رضوی شهرستان شهریار به مجریان طرح نور فراجا

خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با اهدای شاخه های گل از تلاش های مجریان خدوم طرح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *