محفل زیارتی کادر درمان شهرقدس در معیت پرچم متبرک رضوی

جمعی خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرقدس با حضور در بیمارستان ۱۲ بهمن فضای معنوی و زیارتی برای کادر درمان ایجاد کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مدتی است که با انتشار ویروس کرونا فشار کار بر کادر درمان بیشتر شده و فرصتی برای سفر و رفتن به صحن و سرای مشهدالرضا فراهم نیست اما حضرت به اندازه ای مهربان و بزرگوار هستند که وقتی نیت به زیارت و سلام به آقا میکنی، خودشان شرف یاب می‌شوند و با عنایتی ویژه، مرهمی بر دل دلدادگان حضرت می‌شوند.

به همین منظور پرستاران و پزشکان بیمارستان ۱۲ بهمن شهرقدس که خالصانه در خدمت‌رسانی به بیماران تلاش می‌کنند، نیت کردند تا امام رضا علیه السلام را زیارت کنند و پیامبر اکرم در این باره فرمودند هر کس فرزندان مرا زیارت کند ، مرا زیارت کرده است.

در این راستا سفیران امام رئوف به نیابت از حضرت به این بیمارستان مراجعه کرده و در معیت پرچم متبرک حرم رضوی همراه با ذکر صلوات خاصه و اهدای بسته‌های نمک تبرکی در فضایی که آغشته به عطر حرم شده بود، دل های کادر درمان را به پنجره فولاد رضا(ع) گره زدند و محفل معنوی با حس و حال زیارت در حرم شریف ایجاد کردند.

این حرکت خیرخواهانه با همکاری خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی زیارت، قرانی، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و با نوای گرم خادم‌الرضا و مداح اهل بیت(ع) انجام شد.

خدمت به نیابت از حضرت در هر جایگاهی چه در محیط کار و بیمارستان کنار بیماران بودن و به درمان آنها کمک کردن و چه در فضای حرم هر دو به نیابت از امام معصوم مورد توجه است و موجب رشد، هدایت و تعالی انسان می‌شود چرا که همه ما خادم ‌الرضا هستیم.

این محفل ارزشمند در ایام فاطمیه صورت گرفت تا امام رضا(ع) را به مادرش فاطمه(س) بخوانیم تا مورد توجه و عنایت حضرتش قرار گیریم.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  محفل زیارتی کادر درمان شهرقدس در معیت پرچم متبرک رضوی

مطلب پیشنهادی

تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با خادمیاران رضوی منطقه ۱۹تهران

کارگاه هنری تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با تهیه کارت پستال خاص و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *