توزیع ۳۲۰۰پرس غذای نذری برای نیازمندان در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۵ تهران غذای نذری خود را در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) به عشق امام رضا(ع) بین نیازمندان منطقه توزیع کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، آیین نذری دادن به عزاداران امام حسین(ع) سنتی دیرینه و پسندیده در میان اکثر مسلمانان و بخصوص شیعیان دنیاست که در کشورمان رواج بیشتری دارد و شب و روز تاسوعا و عاشورا به اوج خود می‌رسد ،خادمیاران و یاوران رضوی کانون عمومی منطقه ۵ تهران خانه به خانه طعام حسینی خود را با یاد مهربانی امام رضا علیه السلام و با حس و حال خاصی آماده و با کمک خادمیاران عرصه حمل و نقل آنها را جمع آوری و بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع کردند.
وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با اشاره به فعالیتهای انجام شده در دهه اول ماه محرم توسط خادمیاران این منطقه به خبرنگار آستان نیوز گفت: در روز ششم محرم الحرام روزی که منتسب به حضرت قاسم (ع) نوجوان دشت نینوا است در برنامه ای ویژه خادمیاران همراه ارگانهای مختلف به استقبال شهید گمنام رفتند و در حیاط ساختمان آموزش و پرورش منطقه با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام از میهمانان شهید پذیرایی کردند.
وی بیان کرد؛ خادمیاران کانون سلامت با برپایی میز خدمت غربالگری فشارخون و مشاوره پزشکی در محل برپایی نماز جمعه کن به نمازگزاران خدمت رسانی کردند.
یزدی در ادامه به برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه نور کن اشاره کرد و افزود:خادمیاران کانون بانوان وخانواده با همکاری هیئت گلبرگ رضوی در اولین جمعه ماه محرم به یاد طفل شیرخوار دشت کربلا همزمان با سرتاسر کشور این مراسم را برگزار و هم ناله رباب در عزای طفل شیرخوارش حضرت علی اصغر (ع) شدند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توزیع ۳۲۰۰پرس غذای نذری برای نیازمندان در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

مطلب پیشنهادی

ضیافت مهربانی/توزیع ۲۰۰ وعده طعام رضوی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اقدام به پخت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *