تبیین دستاوردهای موشکی سپاه در بازدید از پارک ملی هوافضا

کانون علمی منطقه ۱۴ در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون جهاد تبیین اردوی یک روزه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، رضا نوروزبیگی مسئول کانون علمی منطقه دارالمومنین در گفت‌وگویی اعلام کرد: یکی از برنامه‌های ابلاغی کانون علمی حضور همه‌جانبه در میدان جهاد تبیین است که در همین راستا کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم شریف منطقه امکان بازدید از پارک ملی هوافضا را فراهم کرد.

مسئول کانون علمی منطقه ۱۴ با اشاره به اقدامات این کانون در دهه کرامت و دستاوردهای آن اظهار کرد: یکی از برکات برپایی مجتمع خدمات رضوی در دهه کرامت از سوی مجموعه کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴، آشنایی هرچه بیشتر مردم‌ با اقدامات خادمیاران و ارتباط مستقیم‌ با آن‌ها بود که ایده بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه و دعوت از مخاطبان غرفه کانون علمی برای شرکت در آن؛ در همین ایام صورت گرفت و با استقبال مردم روبه‌رو شد.

وی ضمن تشریح بخش‌‌های پنج‌گانه این نمایشگاه باشکوه و بی‌نظیر شامل موشکی، پهپاد، عملیات هوایی، پدافند هوایی و فضایی افزود: در این نمایشگاه عظیم، کارشناسان صنعت موشکی به تشریح اقدامات و توانمندی‌های متخصصان حوزه تسلیحات پدافندی و ساختار و نحوه عملکرد موشک‌های بومی تولیدشده پرداختند و افق جدید و روشنی برای مخاطبان ایجاد کردند. در انتها هم علی بلالی مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه و مسئول پارک ملی هوافضا توضیحاتی پیرامون تاریخچه صنایع موشک‌سازی و دستاوردهای آن ارائه کرد.

نوروزبیگی در پایان تاکید کرد: بدون‌ شک پیشرفت حیرت‌انگیز و غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران در دانش هوافضا و عرصه صنایع موشکی مرهون شهدای فداکار و گمنام این حوزه همچون شهید تهرانی مقدم و تلاش و همت فرماندهان و جوانان نخبه و باایمان ایرانی است که امید داریم این مسیر پرفروغ‌تر ادامه پیدا کند و رشد و شکوفایی به تمام صنایع تسری یابد.

شایان ذکر است این بازدید رایگان با حضور ۷۳ نفر از اهالی منطقه ۱۴، خادمیاران و یاوران رضوی برگزار و مبلغ ۲۲میلیون ریال هزینه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تبیین دستاوردهای موشکی سپاه در بازدید از پارک ملی هوافضا

مطلب پیشنهادی

روایتی از یک دیدار؛ اشک‌های پدرِ در کمای شهید یوسف‌بیگی، گواهی بر حضور امام رئوف(ع)

سفیران حضرت رضا(ع) در کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ میهمان بیت خانواده معظم شهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *