بیش از ۴۰۰۰ اثر در بخش داوری اولین جشنواره جوانه های رضوی تعیین تکلیف شد

داوران خادمیار کانون های خدمت رضوی استان تهران آثار ارسال شده به جشنواره جوانه های رضوی را بازبینی و آثار برتر شرکت کنندگان را معرفی کردند .
به گزارش شبکه خادمان رسانه کانون های خدمت رضوی استان تهران : داوری آثار اولین جشنواره جوانه های رضوی به همت کانون خدمت رضوی هنر استان تهران اجرا و در دبیرستان نورا با مشارکت و میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۵ برگزار شد.
این جشنواره در رشته های عکاسی، خطاطی، پادکست، فیلم کوتاه، مداحی، قرآنی، پویا نمایی، دلنوشته و نقاشی برای دانش آموزان با مشارکت کانون های خدمت رضوی استان تهران واداره آموزش و پرورش کل استان تهران از تاریخ ۱۵ فروردین لغایت ۲۰ اردیبهشت برگزار و آثار برتر توسط داوران انتخاب و به دبیرخانه جشنواره معرفی شد.
علی اکبر رضایی دبیر جشنواره در راستای برگزاری اولین جشنواره جوانه های رضوی اظهار داشت: جشنواره با پیشنهاد دفتر خدمت رضوی استان تهران به ادارات کل آموزش و پرورش استان تهران و پس از عقد تفاهم نامه به کلیه مدارس استان تهران ابلاغ شد و استقبال بی نظیری از آن شد.
وی عنوان کرد: هدف اصلی و مهم این جشنواره ، توسعه فرهنگ رضوی بین دانش آموزان است و برنامه هایی نظیر دوره های آموزشی و معرفتی در طول سال برای برگزیده گان و شرکت کنندگان در جشنواره در نظر گرفته شده که پس از اختتامیه ابلاغ خواهد شد و بعد از شرکت در دوره ها ،دانش آموزان عنوان محب الرضا(ع) را کسب خواهند کرد.
جامعه و سرمایه سازی برای آینده در چهار قالب هنری، رسانه ای، آوایی و شعروادب ویژه دانش آموزان مدارس استان تهران برنامه ریزی شد.
دبیر جشنواره در ادامه گفت: در چهار قالب هنری، رسانه ای، آوایی و شعروادب حدود ۴۵۰۰ اثر از طریق شبکه های اجتماعی شاد، بله، ایتا، سروش و سایت استان تهران به جشنواره ارسال شد که آثار بعد از دسته بندی دراختیار داوران قرارگرفت.
وی خاطر نشان کرد: داوران همه از خادمیاران کانون خدمت ضوی استان تهران انتخاب شدند و هرکدام از آنها در بخش های تخصصی مربوطه آثار را بررسی و بعد از گذشت ساعت ها اسامی برگزیدگان را معرفی کردند.
نرگس خیری مسئول کانون خدمت رضوی هنر استان تهران در آخر اشاره ای به مراسم اختتامیه و جوایز جشنواره داشت: روز پنجم خرداد ماه طی مراسمی که در تالار فرهنگ برگزار می شود اسامی برگزیده گان اعلام و به سه نفر اول هدیه سفر به مشهد مقدس و تا نفر دوازدهم جوایزی ارزنده و به کلیه شرکت کنندگان لوح سپاس اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  بیش از ۴۰۰۰ اثر  در بخش داوری اولین جشنواره جوانه های رضوی تعیین تکلیف شد

مطلب پیشنهادی

خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

خدمت۵۰۰ نفر از خادمیاران در تولید بیش از ۴۵۰۰اثر رسانه ای در استان تهران ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *