برگزاری هیات خدام الرضا (ع) در شهرستان قرچک

خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در شب شهادت مولای خود به اقامه عزا پرداختند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهرستان قرچک به همراه یاوران رضوی در شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مسجد امام رضا (ع) قرچک، مجلس عزای شهادت ارباب خود را برگزار کردند.

این محفل که با قرائت قرآن کریم و پخش صلوات خاصه حضرت رضا (ع) آغاز شد، با سخنرانی شیخ حسن توکلی پیرامون سبک زندگی رضوی و نوحه سرایی و ذکر مصیبت توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود.

در این برنامه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور با شکوه عاشقان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد، با اهتزاز پرچم حرم مطهر، میان جمعیت ۱۰۰۰ نفری حاضر توسط خدام الرضا (ع) ملبس به لباس خدمتی آستان مقدس رضوی و اشک شوق دوستداران امام رئوف از تبرک جستن به پرچم مطهر حرم ایشان و دریافت نمک تبرکی آستان قدس رضوی، حال و هوای امام رضایی به خصوصی در محفل برقرار شد.

در پایان این مراسم که در راستای پویش «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی» و با شعار ایران خانه امام رضا علیه السلام توسط کانون خدمت رضوی قرچک با همراهی موسسه خیریه بنی الزهرا (س) این شهرستان برپا شد، کلیه عزاداران از خوان نعمت رضوی با ۱۲۰۰ پرس غذای گرم متنعم و همچنین مجلدات زندگینامه امام رضا (ع) نیز به آنان اهدا شد.

لازم به ذکر است که با همکاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، گزارش تصویری این مراسم از برنامه دوربین ۷ شبکه آموزش مورخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ پخش شد.

گفتنی است برای این مراسم مجموعا بالغ بر ۴۸ میلیون تومان توسط خیرین و خادمیاران تامین و هزینه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری هیات خدام الرضا (ع) در شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

خادمیاران منطقه ۶ تهران در کنار خانواده های نیازمند

کرامت رضوی شامل حال نیازمندان منطقه ۶ تهران شد. به گزارش شبکه خادمان رسانه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *