برگزاری نشست هم اندیشی اعضای کانون خدمت رضوی قرچک

همزمان با شهادت حضرت جواد الائمه (ع) نشست هم اندیشی اعضای ستادی و کانون های تخصصی در دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ همزمان با شهادت نهمین اختر فروزان آسمان امامت و ولایت ابن الرضا حضرت جواد الائمه علیه السلام نشست هم اندیشی اعضای ستادی و کانون های تخصصی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با محوریت بررسی نقاط قوت و ضعف کانونها، نحوه ارسال گزارش های ماهانه و برنامه اجرایی ماه آتی و همچنین ابلاغ دستورالعمل های جدید دبیرخانه استان تهران به خادمیاران و ناظرین کانون های تخصصی برگزار شد.

این جلسه که مورخ ۹ تیرماه ۱۴۰۱ با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام آغاز شد، با سخنرانی مجید بیرامی ریاست کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک همراه بود.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام گفت: صلوات خاصه امروز معنای دیگری خواهد داشت و قبل از آغاز جلسه خدمت مولایمان حضرت رضا (ع) و همچنین حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواحنا لتراب مقدمه الفدا عرض تسلیت داریم و امیدواریم از خیرات، برکات و عنایات حضرات معصومین بهره مند شده و در مسیر ایشان و در جهت اعتلای فرهنگ رضوی قدم برداریم.

ریاست کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک افزود: بنا بر حدیثی از امام جواد (ع) سه خصلت در مومن وجود دارد؛ مطالبه توفیق از طرف خداوند، واعظی از درون خود و همچنین قبول و پذیرش نصیحت کسی که او را نصیحت میکند.

وی ادامه داد: چند روز گذشته با فردی مواجه شدم که قریب به ۴۰ سال در دستگاه اهل بیت عصمت و طهارت خدمت کرده ولی متاسفانه عاقبت وی ختم به خیر نشد و از مسیر اهل بیت دور گشته فلذا طبق نص صریح قرآن کریم که همانا سیروا فی الارض هست می باید عاقبت افراد را ببینیم و از خداوند استمداد بطلبیم که ما را همواره در مسیر نور ولایت آقا و مولایمان علی بن ابی طالب (ع) قرار دهد.

سپس رضا کریمیان مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی قرچک به ادای توضیحاتی پیرامون گزارش عملکرد خدمات انجام شده طی سه ماه گذشته توسط کانونهای عمومی و تخصصی و شمارش تعداد خدمات ارائه شده توسط هر کانون و به بیان نقاط قوت و ضعف کانونها پرداخت و در ادامه به نحوه ارسال گزارش های ناظرین کانون ها اشاره کرد.

سپس بیرامی ادامه داد: ارسال گزارش های ناظرین کانون ها با ۲ مقصد می باید صورت بگیرد؛ نخست برای مشهد و آستان قدس که لازم است در جریان کلیه امور انجام شده کانونها قرار گیرند که این امر با استفاده از ثبت گزارش خدمات در سامانه خادمیاری محقق خواهد شد و مقصد دوم برای دبیرخانه استان تهران است که از طریق ارسال گزارش خدمات به روابط عمومی جهت ارسال در گروه امور پیگیری معاونت کانونها به دست خواهد آمد.

در ادامه علی میرزایی مسئول کانون های تخصصی و روح الله آقازاده عضو کانون خبر و فضای مجازی کانون خدمت رضوی قرچک به ایراد توضیحاتی در خصوص ارائه برنامه و گزارش طبق اصول و استانداردهای مورد مطالبه، برنامه ۱۴۰۱ ابلاغی توسط دبیرخانه آستان و همچنین جدول زمان بندی تهیه شده برای برنامه های اجرایی هر ماه و همین طور فرم ارزیابی ناظرین کانونها پرداختند.

ریاست کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در خاتمه ضمن تشکر از حضور خادمیاران و ناظرین کانونها تصریح کرد: کار در سیستم خادمیاری در درجه اول برای خود خادمیاران از نظر روحی و معنوی مناسب است و می باید دائما فرد خود را در محضر علی بن موسی الرضا (ع) احساس کند به طوری که آقا ناظر بر اعمال وی می باشد.

بیرامی در ادامه گفت لزوم تعامل کانونها با یکدیگر جهت پیشبرد اهداف کلی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک احساس می شود و کار باید تشکیلاتی و با همکاری همه اعضای کانونها با یکدیگر باشد.

در این جلسه که به مدت دو ساعت به بررسی رفع مشکلات کانون های عمومی و تخصصی و همچنین آموزش خادمیاران در خصوص چگونگی نحوه ارسال گزارش ها پرداخته شد، مصوب گردید برنامه های ماه آینده تا ۲۵ ام به اطلاع معاونت کانونهای تخصصی و هر خادم و ناظر کانون بنا بر ابلاغیه آستان قدس رضوی به مدت ۶ ساعت در طول هفته در دفتر کانون حضور داشته باشد و همانند کشیک خدمتی ارائه خدمت نماید.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری نشست هم اندیشی اعضای کانون خدمت رضوی قرچک

مطلب پیشنهادی

خادمیاران منطقه ۶ تهران در کنار خانواده های نیازمند

کرامت رضوی شامل حال نیازمندان منطقه ۶ تهران شد. به گزارش شبکه خادمان رسانه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *