برپایی جشن یک کیلومتری غدیر در قرچک باحضور فعال خادمیاران رضوی

کانون‌های تخصصی رضوی شهرستان قرچک در جشن یک کیلومتری غدیر در این شهر به ارائه خدمت پرداختند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در جشن غدیر با ارائه‌ میزهای خدمت تخصصی به هموطنان در این جشن بزرگ ارائه خدمت کرد.

علی رحمانی معاون کانون‌های تخصصی شهرستان قرچک عنوان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته جشن یک کیلومتری غدیر با مشارکت هیئت‌های مذهبی و موکب‌داران و فعالان عرصه فرهنگی در خیابان فرمانداری این شهرستان دایر شد که کانون خدمت رضوی هم بر آن شد تا در این جشن بزرگ نقش‌آفرینی داشته باشد لذا با برپایی ۸ غرفه و میز خدمت پذیرای همشهریان بودیم.

وی ادامه داد: غرفه‌های مشاوره، تعلیم و تربیت، جوانان، کتاب و کتابخوانی، اشتغال و کارآفرینی، کودک و خانواده، هنر از جمله فعالیت‌هایی بود که توسط کانون‌های تخصصی تدارک دیده شد و در این روز بزرگ ارائه خدمت نمودند.

رحمانی گفت: کانون هنر با خطاطی و خوشنویسی، کانون تعلیم و تربیت با ارائه مشاوره تحصیلی، کانون اشتغال و کارآفرینی با ثبت‌نام از افراد جویای کار و کانون مشاوره به ارائه مشاوره پرداختند.

وی افزود: کانون کتاب و کتابخوانی با اهدا ۸۰۰ جلد کتاب به عموم مردم و هدیه کتاب به کودکان در راستای ارتقای سطح مطالعه جامعه گامی هر چند کوچک برداشته و با معرفی کتاب به صورت مجازی و دادن لینک کانال کتابخوانی از مردم خواسته شد تا در مسابقه مجازی شرکت کنند.

معاون کانون‌های تخصصی شهرستان قرچک ادامه داد: کانون نوجوانان با موضوع بیعت با امیرالمؤمنین از نوجوانان خواست تا بیعت نمادین با امام زمان (عج) داشته باشند و در پویش به خاطر علی (ع) بخشیدم شرکت کنند و غرفه کودک هم با برپایی استخر توپ، شادی و نشاط خاصی برای کودکان ایجاد و نوجوانان گروه سرود سرودهای مذهبی و شاد اجرا کردند.

امام جمعه، فرماندار و شهردار قرچک نیز از غرفه‌های کانون خدمت رضوی بازدید کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی جشن یک کیلومتری غدیر در قرچک باحضور فعال خادمیاران رضوی

مطلب پیشنهادی

خدمت‌رسانی حقوقدانان رضوی در ایستگاه‌های منتخب مترو

حقوقدانان کانون حقوقی منطقه ۱۴ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *