چایخانه حضرت رضا (ع)

برپایی جشن بزرگ عید بندگی در بوستان هفت‌چنار منطقه ۱۰ تهران

جشن بزرگ عید بزرگ بندگی در بوستان هفت‌چنار تهران از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت با همکاری خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ و برپایی چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام اجرا می‌شود.

  1. به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، آسمان تهران این روزها عجیب رنگ عوض کرده است و عطر خاصی به مشام می‌رسد.
    کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران خدمتگزار دل‌های مشتاق دور افتاده و امام رضایی در این ایام است که با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام و افطاری ساده و غرفه‌ها و رواق های خدمت رضوی و اجرای سرود و نقاره زنی و پرچم گردانی و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی به رهگذران تجربه حس و حال خاصی را می‌دهد.

رهگذران در طول مسیر غرفه‌های خدمت را مشاهده می‌کنند که هر کدامشان، نامی آشنا برایشان انتخاب شده است؛ آری اینجا خادمیاران با نامگذاری رواق‌های حرم مطهر در حال خدمات‌رسانی خواهند بود.

رواق‌هایی که با دیدن نام‌هایشان بی‌اختیار یاد مسیرهای تشرف به روضه منوره می‌افتند … اما خادمیاران در این رواق‌ها چه خدماتی ارائه می‌کنند؟

چایخانه حضرت رضا(ع)باحال وهوای حریم رضوی

رواق دارالشفا: در این رواق، متخصصان پزشکی در قامت خادمیار اقدام به ارائه خدمات می‌کنند؛ پزشکانی که عاشقانه با تجهیزات آمده‌اند تا «نبض زندگی» را زنده کنند.

رواق دارالشکر: خادمیاران در این رواق در زمینه اشتغال و کارآفرینی خدمات ارائه می‌کنند.

رواق دارالسعاده: اساتید خبره مشاوره و مددکاری با لباس خدمت دراین رواق به شهروندان و مراجعه‌کنندگان، مشاوره‌های اجتماعی ومددکاری ارائه می‌دهند.

رواق دارالزهد: در این رواق خبرگان و کارشناسان حقوقی بر اساس نیاز بازدیدکنندگان مشاوره های حقوقی ارائه می‌دهند.

رواق دارالذکر: دراین رواق ائمه جماعات و علمای گرانقدر اقدام به مشاوره دینی و مذهبی می‌کنند، همانند فضاهای موجود در حرم و مداحان با ذکرخوانی، حس خاصی برای فضای موجود بوجود می‌آورند.

رواق دارالحفاظ: در این رواق، قاریان ممتاز و افراد برتر قرآنی خدمات ماندگاری ارائه می‌کنند.

رواق دارلسرور: که هنرمندان برجسته در زمینه‌های مختلف اقدام به خدمات می‌کنند؛ خطاطان و خوشنویسان، حکاکان و تذهیب‌کاران و نقاشان چیره‌دست، ضمن هنرنمایی، بهترین آثار و تولیدات دست خود را تقدیم حضور مخاطبان و مراجعان می‌کنند.

رواق دارالشهاده: در این غرفه، خادمیاران پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار به بیان خاطرات جبهه و جنگ و فرهنگ ایثار و شهادت خواهند پرداخت.

رواق کبوترانه: محل بازی و سرگرمی و برگزاری مسابقات ویژه کودکان خواهد بود.

همچنین “چایخانه حضرت رضا(ع)” نیز به میهمانان ارائه سرویس می‌کند.

این جشن بزرگ عید بندگی به مناسبت عید سعید فطر از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در میدان بریانک تهران، خیابان شهید دعوتی، بوستان هفت چنار دایر است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی جشن بزرگ عید بندگی در بوستان هفت‌چنار منطقه ۱۰ تهران

مطلب پیشنهادی

دیدار مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری با امام جمعه شهرری در آستانه دهه کرامت

مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری به منظور ارائه اهم فعالیت های انجام شده در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *