براتلو با خانواده‌ سه شهیدی اینانلو دیدار کرد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در آستانه عید غدیر با خانواده شهیدان سیدعلی، سیدمحمد و سیدمحمود اینانلو در شهرستان شهریار دیدار کرد.

به گزارش آستان‌نیوز از تهران، صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، حجت‌الاسلام علی سلامت‌بخش دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار، حسین آژند مسئول کانون ایثار و شهادت و جمعی از خادمیاران با پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) با خانواده شهیدان اینانلو دیدار و از ایثارگری‌های آن‌ها تکریم و تجلیل کردند.

براتلو در این دیدار با عرض تبریک به مناسبت عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت عنوان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که در آستانه عید سعید غدیرخم توفیق و افتخار بزرگی نصیبمان شد تا با پرچم متبرک آستان قدس رضوی در منزل خانواده معظم شهیدان اینانلو که یک خانواده زلال، پاک و ولایی هستند حضور یابیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد تحولات عظیمی در جهان هستیم که مردم و دانشجویان بسیاری از کشورهای غربی نمادهای محور مقاومت را فریاد می‌زنند. این‌ها همه با عنایات خاصه امام رضا (ع) و به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان است.

خانواده شهیدان اینانلو هم ضمن عرض خیرمقدم به بیان خاطرات و کرامات شهیدانشان پرداختند و گفتند: وقتی آخر هفته برای قرائت فاتحه بر مزار شهدا به آستان مقدس بی‌بی سکینه (س) می‌رویم، مشاهده می‌کنیم که زائران زیادی بر مزار شهیدان حضور دارند و طلب حاجت می‌کنند.

مدیحه‌سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت (ع) و اهدای هدایا و متبرکات رضوی از دیگر برنامه‌های دیدار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خانواده شهیدان اینانلو بود.

گفتنی است؛ شهید سیدمحمود اینانلو متولد سال ۱۳۴۷ در ۱۳ آبان ۱۳۶۲ در جبهه‌های غرب و در عملیات والفجر ۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد و مدتی پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، پیکرش در عملیات تفحص به دست آمد. شهید سیدمحمد اینانلو نیز متولد سال ۱۳۴۳ است که به عنوان فرزند ارشد خانواده در تاریخ ۱۳۶۳/۱۱/۰۲در منطقه هورالعظیم و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید سیدعلی اینانلو هم متولد ۱۳۱۱ پدربزرگوار شهیدان سیدمحمد و سیدمحمود اینانلو از فعالان پشتیبانی جبهه و جنگ در شهریار بود که پس از شهادت فرزندانش از پای ننشست و سرانجام در ۲۵ مهر ۱۳۶۵ در جبهه‌های جنگ به درجه رفیع شهادت نائل شد و به فرزندان شهیدش پیوست. مزارِ مطهر شهیدان اینانلو در آستان مقدسه امامزاده بی‌بی سکینه (س) قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  براتلو با خانواده‌ سه شهیدی اینانلو دیدار کرد

مطلب پیشنهادی

خدمت‌رسانی حقوقدانان رضوی در ایستگاه‌های منتخب مترو

حقوقدانان کانون حقوقی منطقه ۱۴ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *